Baseino darbo laikas


Nuo 2019 m. liepos 15 d. iki rugpjūčio 29 d. baseinas NEDIRBS.

Pirmadienis 14.00-22.00
Antradienis 8.00-22.00
Trečiadienis 8.00-22.00
Ketvirtadienis 8.00-22.00
Penktadienis 8.00-22.00
Šeštadienis 10.00-22.00
Sekmadienis 10.00-22.00

Sauna - atsipalaidavimo priemonė, kuri gerina fizinę ir dvasinę žmonių sveikatą. Sauna dar vadinama suomiška pirtimi. Tradicinės saunos temperatūra siekia 90 – 130oC, oro drėgmė – tik 5–20%, todėl kūnas smarkiai prakaituoja, šalina viską, kas nereikalinga.

Jeigu einate į sauną...

  • Prieš sauną negerkite svaigiųjų gėrimų ir daug neprisivalgykite.
  • Pirmiausia palįskite po dušu ir sausai nusišluostykite.
  • Per vieną apsilankymą saunoje į kaitinimosi patalpą eikite ne daugiau kaip 2–3 kartus ir išbūkite ne ilgiau kaip po 15–20 min.
  • Sėskitės tik pasitiesę rankšluostį.
  • Nepamirškite: kuo žemiau, tuo vėsiau.
  • Nerungtyniaukite su kitais, kas pakęs didesnį karštį ar ilgiau ištvers.
  • Iš saunos nedelsiant išeikite, jeigu jaučiate silpnumą, pradeda svaigti galva.
  • Iškart po saunos ketinate šokti į vandens baseiną? Nepamirškite, kad prieš tai turite palįsti po dušu. Nenusipraususiems po dušu lipti į baseiną paprasčiausiai nehigieniška.
  • Jeigu eisite kaitintis dar kartą, vėl vertėtų sausai nusišluostyti. Nėra reikalo saunos paversti garine pirtimi.

Kokia saunos nauda?

  • Saunoje kraujagyslės tampa lankstesnės, pagerėja ir paspartėja kraujotaka. Daugiau kraujo priteka į odą, o jis ją praturtina maistingosiomis medžiagomis: patenka jos tiek į poodinį sluoksnį, tiek į viršutinius audinius.
  • Sportininkai saunoje kaitinasi norėdami atpalaiduoti raumenis po sunkios fizinės treniruotės.
  • Sauna taip pat laikoma puiku energijos šaltiniu, ji padeda atsikratyti depresijos. Mėgaujantis saunos malonumais kūnas atsipalaiduoja, atrodo, kad ir mintys tampa švaresnės.
  • Spartina medžiagų apykaitos procesus.
  • Sausas karštas oras atveria odos poras. Per odą prakaituojant iš organizmo pasišalina kenksmingos medžiagos ir toksinai.